Thursday, February 24, 2011

saya budak baru belajar

blog oh! blog. ada apa dengan blog? bestkah? seronokkah? buang masakah? apakah semua ini?! kahkahkah. apa2 pon salam perkenalan kepada semua pengunjung. boleh tak ber'aku'? bia lebih mesraaaa (bak kata Bob AF2). aku ni budak baru sesangat dalam dunia blog2 ni. ketinggalankan? sedikitlaaa. tapi bukan selama ni aku tak tau apa itu blog. tau je, tapi malas nak amek port klang  *termerepek jap!* mesti ada yang cakap dalam hati "da tu nape nak berblog pulak sekarang ni?". jawapan aku, "DEN NAK TORAI"... jangan marah yeaaa. sebenarnya, aku ni malas sikit nak mengupdate bagai, sebab aku banyak kerja2 yang menanti di dapur. sebut pasal dapur, mesti korang ingat aku ni girl kan? yeaa, 10 markah ! betul la aku girl. seorang yang agak 'comel', awek muda (semua orang yang tak kenal cakap, aku ni baru lepas SPM), suka muzik (tapi satu alat muzik pon aku tak tau main kecuali tamborain) dan easy come easy go ! hahaha *evil laugh*

pengisian blog, macam biasa PERKONGSIAN ceritera, sesi gossip, luahan hati dan macam2 lagi ! buat masa ni, entry ni je la aku rajin nak tulis. kalau rajin, aku sambung la lagi. kalau rajin la .. hahaha *dan gelak lagi*

2 comments:

  1. Blogging ni salah satu platform untuk mantapkan penulisan dan pemikiran, kalau digunakan dgn cara yg betul. :)

    WELCOME TO BLOGGING WORLD ^^

    ReplyDelete